Termeni și condiții

Termeni și condiții

Aceste condiții generale pot fi actualizate sau modificate în orice moment de laAGRARIA GIOIESE care o va comunica prin canalele de comunicare adecvate clientilor. Consumatorul se angajează și obligă, ori de câte ori există o modificare a acestor condiții generale, să asigure tipărirea și depozitarea acestora.

1. OBIECTUL CONTRACTULUI ONLINE ȘI SUA DEFINIATION

Un contract de achiziție "online" este contractul la distanță, adică tranzacția legală privind bunurile mobile și/sau serviciile prevăzute între un furnizor, AGRARIA GIOIESE, cu sediul social în GIOIA TAURO (RC) - Via NAZIONALE 18, 153 și un consumator și/sau client ca parte a unui sistem de vânzare la distanță organizat de furnizor care, pentru acest contract, utilizează exclusiv tehnologia de comunicare la distanță numită "internet". Prin urmare, toate contractele vor fi incheiate direct prin accesarea de catre consumator si/sau client a site-ului corespunzator adresei www.https://decariashop.ro/ro/ unde, in urma procedurilor indicate, vor ajunge sa incheie contractul de achizitie a bunului. AGRARIA GIOIESE poate solicita la discretia sa din partea consumatorului si/sau clientului o confirmare a comenzii plasate. Consumator înseamnă orice persoană fizică care, în contractele de vânzare de bunuri de consum, acționează în scopuri care nu au legătură cu nicio activitate comercială desfășurată. Pentru contractele la distanta cu consumatorii, se rememorează în mod explicit legislatia prevazuta la sectiunea a II-a din Decretul legislativ nr.206 din 6 septembrie 2005.

2. PREȚURILE DE VÂNZARE ȘI METODELE DE ACHIZIȚIE

Toate preturile de vanzare ale produselor afisate si indicate pe site, pentru care acestea constituie o oferta publica conform art. 1336 din .c., includ TVA și orice altă taxă. Clientului i se va percepe o contributie pentru costurile de transport, afisate clar inainte de finalizarea comenzii, variabila in raport cu greutatea, dimensiunile si destinatia (pe teritoriul italian sau strain) a comenzii in sine; în ceea ce privește destinația în străinătate, va fi responsabilitatea consumatorului și/sau a clientului să verifice costurile suplimentare legate de statul în care urmează să se facă livrarea prin trimiterea unei cereri scrise specifice prin e-mail (info@agrariagioiese.it) sau fax (+39 0966 39 31 192).

Contractul de achizitie se finalizeaza prin compilarea exacta si consimtamantul pentru achizitie exprimat prin adeziunea data "online" sau cu semnarea formularului de comanda atasat catalogului electronic de pe site. Clientul poate achita bunurile comandate prin intermediul serviciilor de plata indicate online la momentul achizitiei:

- numerar la livrarea catre curier (cu suprataxa de 3 euro - marca fixa)) in numerar sau cu cec de casierie facut la AGRARIA GIOIESE.;

· Transfer bancar în avans plătibilAGRARIA GIOIESE, Via NAZIONALE 18 153, 89013 GIOIA TAURO (RC), disponibil la adresa:

SAN PAOLO BANCO DI NAPOLI (coordonate: C/C IT221000 00001400 ABI 01010 CAB 81370 CIN P)

- cu cardul de credit al circuitelor Visa, Mastercard, CartaSì, American Express cu tranzacție gestionată în criptare SSL128 Bit de către serverul băncii noastre.

- Prin ordin poștal. Buletinul trebuie să raporteze ca motiv ID-ul comenzii furnizat la sfârșitul achiziției (de obicei un număr de 6 cifre) cu indicarea datei comenzii (faceți clic aici pentru a vizualiza un facsimil al buletinului). Buletinul trebuie să fie întocmit în contul curent poștal nr.000071954168, pe numele AGRARIA BY DE CARIA ANTONIO

3. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR Sistemul informatic al site-ului este conceput pentru a asigura onorarea imediata a comenzilor si pentru a evita asteptarea inutila a clientului; de fapt, indică în timp real, în catalogul său electronic, disponibilitatea fizică a produsului și posibila stare de indisponibilitate.

Dacă o comandă depășește cantitatea existentă în depozit, sistemul informatic vă va permite să aduceți "la checkout", să cumpărați și să primiți în termenul stabilit numai cantitățile din stoc. Disponibilitatea produselor nu este garantată în zilele de sâmbătă și duminică, deoarece site-ul nu este actualizat. Se poate întâmpla ca două comenzi simultane să nu permită actualizarea disponibilității. In cazul ofertelor cu reduceri, orice lipsa a produsului nu va duce la anularea comenzii si, prin urmare, pierderea beneficiului si sustragerea acestuia vor avea loc in conditiile legii (Decretul legislativ nr. 206/2005). În cazul în care consumatorul și/sau clientul nu sunt de acord să aștepte timpul necesar livrării (peste termenul prevăzut la articolul 54 din Decretul legislativ nr. 206/2005, contractul va fi considerat reziliat, iar Allteam va anula imediat plata.

4. EXECUTAREA CONTRACTULUI ȘI A MODALITĂȚILOR DE LIVRARE

AGRARIA GIOIESE va livra clientilor produsele selectate si comandate, in modul la care se face referire in articolul anterior, de catre curieri si/sau expeditori de incredere sau, la discretia companiei, direct de la compania insasi.

4.1 Termenele de livrare nu le vor depasi niciodata pe cele prevazute de art. 54 D.Lgs. 206/2005 (acest termen se va aplica si tranzactiilor cu neconcursori). Data livrării reprezintă data referitoare la prima încercare, de către curier, de a livra bunurile la adresă (a se înțelege ca intrarea principală a clădirii și nu cea de acces la locuința privată), chiar dacă încercarea nu are succes din cauza absenței destinatarului sau a refuzului bunurilor.

În cazurile de nelivrare a bunurilor comandate și expediate care nu pot fi atribuiteAGRARIA GIOIESE, același lucru va avea dreptul la rambursarea costurilor de transport. Această operațiune de rambursare se poate face și prin inversarea parțială a plății efectuate cu cardul de credit.

5. OBLIGAȚII DELL"CUMPĂRĂTOR

Consumatorul si/sau clientul se obliga si obliga, odata finalizata procedura de achizitie "online", sa prevada tiparirea si depozitarea acestor conditii generale, care, de altfel, vor fi deja privite si acceptate ca o etapa obligatorie in achizitie, precum si specificatiile obiectului de produs al achizitiei, iar acest lucru pentru a satisface pe deplin conditia de la art. 4, 5, 52 și 53 din Decr. Legisl. 206/2005 nr.

5.1

Este strict interzis cumpărătorului să introducă date false și/sau fictive în procedura de înregistrare necesară pentru activarea procesului de executare a prezentului contract și a comunicărilor ulterioare aferente; datele cu caracter personal și e-mailul trebuie să fie exclusiv datele dumneavoastră cu caracter personal reale și nu ale unor terțe părți sau fantezii. Consumatorul și/sau clientul autorizează AGRARIA GIOIESE și se angajează să furnizeze, la cererea discreționară a acestuia din urmă, o copie a actelor de identitate care nu au expirat. Nerespectarea cererii de documente autorizează AGRARIA GIOIESE sa rezilieze contractul de neexeplinire a cumparatorului. Este interzisa in mod expres efectuarea mai multor inregistrari corespunzatoare aceleiași persoane sau introducerea datelor unor terte parti. AGRARIA GIOIESE isi rezerva dreptul de a urmari penal orice incalcare si abuz, in interesul si pentru protectia tuturor consumatorilor.

5.2

Clientul despăgubește L'AGRARIA GIOIESE din orice raspundere ce decurge din emiterea de documente fiscale incorecte din cauza erorilor in datele furnizate de Client, fiind clientul insusi singurul responsabil pentru introducerea corecta.

6 Prin completarea spatiului corespunzatori de pe site-ul sistemului bancar de plata, consumatorul si/sau clientul autorizeaza AGRARIA GIOIESE pentru a utiliza cardul de credit sau alt card emis în locul aceluiași și pentru a vă debita contul curent în favoarea AGRARIA GIOIESE suma totala evidentiata ca fiind costul achizitiei facute "online". Întreaga procedură se face printr-o conexiune securizată conectată direct la proprietarul băncii și administratorul serviciului de plată "online", la care AGRARIA GIOIESE nu poate accesa. În cazul în care consumatorul ar trebui să facă uz de dreptul de retragere, astfel cum se prevede la punctul 9 din aceste condiții generale, suma care trebuie rambursată va fi creditată pe același card de credit.

6.1 Prin completarea fisei cu caracter personal in procedura de inregistrare necesara activarii procedurii de executare a prezentului contract si a comunicatilor ulterioare aferente, consumatorul si/sau clientul autorizeaza AGRARIA GIOIESE sa comunice date cu caracter personal nesensitive (resedinta, numar de telefon) curierilor si/sau expeditorilor de incredere utilizati pentru livrarea bunurilor achizitionate pentru a permite procedurile necesare livrarii acestora.

7. RESPONSAPOSIBILITATE

Atentie: in luna august datorita reducerii serviciilor prestate de curieri, livrarile pot fi intarziate cu 24/48 de ore fata de livrarea asteptaata

Consumatorul si/sau clientul din momentul in care primeste bunurile deteriorate sau solicita returnarea acestora la transportator are actiune directa si exclusiva impotriva transportatorului insusi. Acesta din urmă este, de asemenea, răspunzător pentru întârzierea livrării bunurilor către destinatar. AGRARIA GIOIESE, în astfel de cazuri, trebuie să fie considerată scutită de orice răspundere pentru pierderea sau deteriorarea (deteriorarea) bunurilor din momentul în care sunt livrate fără rezerve transportatorului pentru transport.

7.1 În cazul deteriorării ambalajului sau a ambalajului, Clientul are sarcina de a plasa rezervări pentru lucrurile transportate în momentul returnării sub sancțiunea reținerii.

In cazul pierderii partiale sau daunelor care nu pot fi recunoscute la momentul returnării, consumatorul si/sau clientul trebuie sa raporteze transportatorului, sub sanctitatea confiscării, prejudiciul cunoscut si nu mai tarziu de opt zile de la primirea prin scrisoare recomandată a.r. (art. 1698 c.c.)

7.2 În acest scop, trebuie remarcat faptul că toate ambalajele sunt ambalate cu bandă adezivă și legat. Asemenea AGRARIA GIOIESE nu este responsabila pentru nicio utilizare frauduloasa si ilicita care poate fi facuta de terti, carduri de credit, cecuri si alte mijloace de plata, la momentul achizitionarii produselor, nefiind, in niciun moment parte a procedurii.

7.3 Imaginile produselor publicate pe site sunt pur orientative. În lipsa unor indicații specifice în notele de comandă, neconformitatea achiziției nu poate fi reclamată

8. GARANȚII ȘI METODE DE A FISISTENZA

Produse vândute de AGRARIA GIOIESE, sunt garantate timp de unul sau doi ani, de la data achizitionarii de la producator (metodele exacte de garantie sunt ilustrate in documentul din interiorul ambalajului). Acest serviciu este furnizat direct de către producătorii bunurilor vândute, prin centrele lor de servicii. Referințele acestor centre de servicii, în cazul în care nu sunt prezente în fișele individuale de produse, vor fi furnizate de către AGRARIA GIOIESE, care va răspunde la adresa info@agrariagioiese.it.

8.1 Consumatorul (orice persoană fizică care, în contractele de vânzare a bunurilor de consum, acționează în scopuri care nu au legătură cu nicio activitate comercială desfășurată și, în orice caz, achiziționează folosind codul fiscal și nu codul de TVA), în cazul în care, în termen de doi ani de la livrarea bunurilor achiziționate, există defecte de conformitate cu privire la contractul care trebuie considerate deja prezente la momentul livrării, aveți dreptul de a contactaAGRARIA GIOIESE, solicitand, la alegere, repararea sau inlocuirea bunului. În cazul în care măsura reparatorie solicitată este imposibilă din punct de vedere obiectiv sau excesiv de împovărătoare în comparație cu cealaltă AGRARIA GIOIESE oferă Consumatorului celălalt remediu. În cazul în care consumatorul solicită sau acceptă remedierea reparației, termenul corespunzător va fi stabilit cu referire expresă la calendarul centrelor de service responsabile. Din acest motiv AGRARIA GIOIESE nu poate fi trasa la raspunderea pentru intarzierile in efectuarea reparatiii.

8.2 Consumatorul, în cazul în care nu acceptă remedierea alternativă, poate solicita, la alegerea sa, o reducere rezonabilă a prețului sau rezilierea contractului dacă este îndeplinită una dintre următoarele condiții: a) repararea sau înlocuirea este imposibilă sau excesiv de costisitoare; (b) vânzătorul nu a reparat sau înlocuit bunurile într-un termen rezonabil; (c) înlocuirea sau repararea efectuată anterior a cauzat inconveniente semnificative consumatorului.

La stabilirea valorii reducerii sau a sumei care trebuie rambursată, se ia în considerare utilizarea bunurilor (art. 1519c .c.).

8.3 Este responsabilitatea consumatorului să dovedească faptul că este o neconformitate existentă la momentul încheierii contractului, cu excepția cazului în care același lucru se manifestă în termen de șase luni de la livrare (art. 1519-sexies c.c.).

8.4 Plângerea privind defectul trebuie făcută în termen de două luni de la descoperire, sub sancțiunea reținerii (art. 1519-sexies c.c.).

8.5 Consumatorul, pentru a solicita remedierea înlocuirii sau reparării, trebuie să facă o plângere specifică în conformitate cu procedura indicată la punctul 10 de mai jos.

8.6 AGRARIA GIOIESE, sub rezerva comunicarii esentiale a codului de retur, poate autoriza returnarea produsului in vederea verificarii ce se face in centrul de service relevant utilizat de vanzator.

Costurile de returnare vor fi anticipate de către consumator. Riscurile legate de transportul bunurilor sunt suportate de expeditorul care poate alege în mod liber dacă să asigure expedierea fără nicio obligație de rambursare a vânzătorului. Expedierile trimise în "portul atribuit" nu vor fi acceptate decât dacă s-a convenit anterior cu vânzătorul. În cazul în care se constată defectul reclamat,AGRARIA GIOIESE va executa, într-un termen rezonabil, remedierea convenită, precum și creditarea costurilor de transport suportate, cu excepția celor pentru servicii nerecomerate.

CelAGRARIA GIOIESE isi rezerva dreptul de a percepe clientului orice costuri suportate pentru verificarea produsului si pentru returnarea acestuia, daca acesta este intact si functional sau fara lipsa de conformitate reclamată si referabila la data livrarii, diferit de ceea ce a fost declarat de client.

8.7 Clienții "non-consumatori" (adică care achiziționează cu un număr de TVA) pentru orice înlocuiri sau reparații pot contacta direct centrele de service. În orice caz, o cerere de reziliere sau de reducere a prețului contractual în conformitate cu art.1492 c.c. același lucru trebuie să fie precedat de trimiterea unei certificări corespunzătoare a centrului de service autorizat cu privire la existența și natura defectului reclamat. Numai după primirea acestei certificări cererea va fi procesată.

9. DREPTUL DE RETRAGERE

normele privind dreptul de retragere sunt prevăzute la articole. 64/67 din d.lgs. n. 206/2005 (codul consumatorului). "Consumatorul" care, din orice motiv, nu este multumit de achizitia efectuata, are dreptul de a se retrage din contractul stipulat, fara penalitati si fara a preciza motivul, in termen de 10 zile lucratoare incepand cu data primirii acestora, pentru serviciile din ziua incheierii contractului "online".

Acest drept poate fi exercitat numai de către consumatori, astfel încât toate achizițiile efectuate în scopuri care nu au legătură cu activitatea comercială sau profesională, adică în cazul în care o referință la numărul de TVA este introdusă în formularul de comandă corespunzător, nu beneficiază de acest drept.

Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere prin depunerea unei plângeri specifice sau prin trimiterea comunicării relevante prin fax, telegramă sau e-mail. Orice tip de comunicare (inclusiv plângerea) trebuie urmărită sub sancțiunea reținerii în termen de 48 de ore printr-o scrisoare recomandată a.r.; este binevenit, chiar dacă nu este necesar și obligatoriu, un mic comentariu cu privire la ceea ce s-a întâmplat.

Toate costurile de returnare a produselor sunt suportate în mod expres de către consumator, care, prin propriul expeditor, le va transmite structurii logistice a AGRARIA GIOIESE, sub rezerva autorizației esențiale de returnare care va fi atribuită de la "AGRARIA GIOIESE prin e-mail. Se înțelege că riscurile de transport pentru returnarea articolelor sunt suportate integral de consumator.

Toate articolele trebuie primite în aceleași condiții de primire, neutilizate și complet intacte, prevăzute cu ambalajul original și orice manuale, fără a lipsi.

consumatorul nu își poate exercita acest drept de retragere pentru contractele de achiziție de produse audiovizuale sau de programe informatice sigilate, care au fost deschise de către acesta; de asemenea, nu veți putea exercita acest drept pentru produsele fabricate pentru a măsura sau personalizate în mod clar sau care, prin natura lor, nu pot fi amânate sau sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid.

Pentru a facilita operațiunile de returnare către consumatorul care își manifestă retragerea, prin e-mail se va comunica un număr de identificare a bunurilor returnate. Acest număr va facilita returnarea mărfurilor, care trebuie să aibă loc în termen de cel mult zece zile lucrătoare de la comunicarea numărului de returnare. Returnarea produsului a cărui retragere a fost solicitată și obținută după termenul menționat anterior implică reținerea aceluiași produs cu refuzul simultan al returnării.

Dreptul de retragere se stinge în întregime atunci când se pierde "condiția esențială de integritate a mărfurilor" (ambalarea și / sau conținutul acestuia), în cazurile în care AGRARIA GIOIESE constată: lipsa ambalajului exterior/intern original; absența elementelor integrale ale produsului (accesorii, cabluri, manuale, piese, ...); o utilizare a produsului astfel încât să facă imposibilă restabilirea acestuia la condițiile preexistente vânzării.

Cel AGRARIA GIOIESE va accepta bunurile returnate care își rezervă dreptul de a verifica dacă produsele au fost returnate în statul de origine și cu ambalajul intact. Este recomandabil să acoperiți ambalajul original al produsului cu alte ambalaje de protecție care îi păstrează integritatea și, de asemenea, îl protejează de scrieri sau etichete speciale. Numai în acest caz va transmite suma plătită de consumator în condițiile legii (30 de zile). Cel AGRARIA GIOIESE va credita suma prin inversarea platii efectuate prin card de credit sau transfer bancar. În acest din urmă caz, Clientul trebuie să comunice datele sale bancare (Cod ABI - CAB - Contul curent al titularului facturii) pentru a primi rambursarea.

În cazul pierderii acestui drept, AGRARIA GIOIESE va returna bunul achizitionat expeditorului, cu aceeasi taxa de transport.

10. RECLAMAȚII

Orice reclamatie trebuie depusa online folosind formularul corespuns din sectiunea "reclamatii" care trebuie completat in toate spatiile sale. Clientul va primi un e-mail prin care confirmă deschiderea reclamației în următoarele trei zile lucrătoare; cu aceeași comunicare vor fi furnizate instrucțiuni pentru definirea procedurii și transmise cereri de clarificare sau documentație. În conformitate cu legislația în vigoare, Clientul / Consumatorul, în cazul unei reclamații depuse la mai mult de șase luni de la livrarea produsului, trebuie să furnizeze documentația corespunzătoare care să dovedească faptul că neconformitatea a existat la momentul livrării. Pentru plângerile depuse în termen de șase luni de la livrare, AGRARIA GIOIESE isi rezerva dreptul de a verifica existenta defectului reclamat de Client/Consumator, care va fi efectuat in centrul de service relevant utilizat de vanzator, inainte de acordarea caii de atac solicitate sau a celei alternative prevazute de lege.

ÎN CAZ DE DETERIORARE A MATERIALELOR ÎN VIAGJOI:

VĂ RUGĂM SĂ REȚINEȚI!!!!

- Este important ca marfa sa fie verificata la sosire in prezenta curierului, daca observati anomalii la tipul coletului (gatul ud; gatul rupt, gatul indoit; in cazul livrarii partiale multi-gat), va rugam sa o returnati expeditorului, vom trimite inca una inapoi.

- Este important sa faceți rezervarea controlului pe bilviziunea dumneavoastră de transport care părăsește curierul cu semnătura acesteia, în cazul materialelor deteriorate și retrase de dumneavoastră exclusiv cu rezervarea semnată de curier, trimiterea produselor la biroul nostru este pe cheltuiala dumneavoastră, nu facem retrageri.

NU ACCEPTĂM RECLAMAȚII FĂRĂ REZERVARE PE SCRISOAREA DE EXPEDIERE FĂCUTĂ CURIERULUI ÎN ACEST MOMENT DELL"SOSIREA DELLUN MERCE.

11. REZILIEREA CONTRACTULUI ȘI CLAUZA DE REZILIERE EXPRESĂ

Cel AGRARIA GIOIESE are dreptul de a rezilia contractul prevazut prin simpla notificare a consumatorului si/sau clientului, cu motive adecvate si justificate; în acest caz, clientul va avea dreptul exclusiv la rambursarea oricărei sume deja plătite.

11.2

Obligatiile asumate de client in temeiul art. 5 (Obligatiile cumparatorului), precum si garantia finalizarii cu succes a platii pe care clientul o face prin mijloacele prevăzute la art. 2, au caracter esential, astfel incat, prin acord expres, neexeplinirea, de catre consumator si/sau client, a unei singurea dintre aceste obligatii va determina incetarea contractului in temeiul art. 1456 din .c.C., fara a fi necesara o hotarare judecatoreasca, fara a aduce atingere dreptului la AGRARIA GIOIESE să ia măsuri legale pentru repararea prejudiciului ulterior.

12. CONFERIMENTO ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal sunt colectate în scopul înregistrării clientului și activării procedurilor de executare a prezentului contract și a comunicărilor necesare aferente; aceste date sunt prelucrate electronic, în conformitate cu legislația în vigoare și pot fi prezentate numai la cererea autorității judiciare sau a altor autorități autorizate în acest scop prin lege. Datele cu caracter personal vor fi comunicate subiecților delegați să desfășoare activitățile necesare executării contractului stipulat și diseminat exclusiv în acest scop.

Clientul se obligă în mod expres să furnizeze Allteam srl o copie a documentelor de identitate considerate necesare în scopul oricăror verificări. Nerespectarea cererii menționate mai sus autorizează AGRARIA GIOIESE la rezilierea imediată a contractului de neexetris.

Prelucrarea are loc, tot cu ajutorul mijloacelor electronice, cu respectarea procedurilor prevăzute la art. 11 din Decretul legislativ nr.196 din 30 iunie 2003 garantează utilizatorului și, în general, îi protejează drepturile, libertățile fundamentale și demnitatea, în special în ceea ce privește confidențialitatea și identitatea personală. Prelucrarea va avea loc pentru o perioadă de timp care nu depășește strictul necesar pentru îndeplinirea scopurilor menționate mai sus. Datele cu caracter personal nu sunt divulgate terților.

Obținerea anulării datelor dumneavoastră cu caracter personal este condiționată de trimiterea unei comunicări scrise trimise prin fax (+3909663931192) sau expediere poștală la birou.

Proprietarul și administratorul colectării și prelucrării datelor cu caracter personal este L' AGRARIA GIOIESE- Via NAZIONALE 18, 153 - 89013 GIOIA TAURO (RC).

13. JURISDICȚIA ȘI LOCUL DE DESFĂȘURARE

Orice litigiu legat de aplicarea, executarea, interpretarea și încălcarea contractelor de cumpărare stipulate "online" prin intermediul site-ului web este supus jurisdicției italiene; Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 63 din Decretul legislativ nr.206/2005, orice litigiu intre parti cu privire la aplicarea, executarea, interpretarea si incalcarea prezentului contract va fi de competenta exclusiva a Curtii palmi.